Azərbaycanda şirkətlərin qeydiyyat məlumatlarında dəyişikliklər elektron qaydada həyata keçiriləcək
İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlərin (MMC) təsis sənədlərində edilmiş dəyişikliklərin və reyestrdə qeydə alınmış faktların sonrakı dəyişikliyinin elektron qaydada qeydiyyata alınması imkanı yaradıb. Bunu "Report"a açıqlamasında qurumun Vergi ödəyicilərinin qeydiyyatı və uçotu baş idarəsinin rəis müavini Hüsniyyə Abdullayeva bildirib. Onun sözlərinə görə, artıq yerli və xarici investisiyalı MMC-lərin təsis sənədlərində edilmiş dəyişikliklərin və reyestrdə qeydə alınmış faktların sonrakı dəyişikliyinin qeydiyyatı ilə bağlı vergi orqanına elektron qaydada müraciət etmək mümkündür: "Biznes mühiti və beynəlxalq reytinqlər üzrə komissiyanın işçi qrupu çərçivəsində müzakirə olunan məsələlərdən biri MMC-lərin qeydiyyat məlumatlarında baş vermiş dəyişikliklərinin elektron qaydada qeydiyyata alınması ilə bağlı yeni rəqəmsal xidmətin tətbiqi olub. Məlum olduğu kimi, buna qədər yalnız MMC-lərin ilkin qeydiyyatı elektron qaydada həyata keçirilirdi. DVX tərəfindən aparılan hüquqi, təşkilati və texniki tədbirlərdən sonra artıq şirkətlər təsis sənədlərində edilmiş dəyişikliklərin və reyestrdə qeydə alınmış faktların sonrakı dəyişikliyinin elektron qaydada qeydiyyata alınması üçün elektron ərizə ilə müraciət edə bilərlər". H.Abdullayeva bildirib ki, MMC-lərin qeydiyyat məlumatlarının dəyişikliyinin elektron qaydada qeydiyyata alınması imkanından gücləndirilmiş elektron imza sahibləri istifadə edir və elektron məlumat dəyişikliyi 3 iş günü müddətində həyata keçirilir: "Müraciət zamanı internet vergi idarəsində yerləşdirilmiş elektron ərizə formasında dəyişiklik edilmiş məlumatlar (adı, hüquqi ünvanı, Müşahidə Şurasının tərkibi, qanuni təmsilçisi, MMC-nin təsisçiləri, nizamnamə kapitalı, nizamnaməyə dəyişiklik) doldurulur, dəyişikliyi təsdiq edən sənədlərin (auditor rəyi və yaxud bank qəbzi) skan olunmuş surəti ərizəyə əlavə edilir, ərizə və sənədlər təsisçilər və rəhbərin gücləndirilmiş elektron imzası ilə təsdiq edilir. Nizamnaməyə dəyişiklik və qərar avtomatik generasiya olunur, yeni nizamnamə, reyestrdən çıxarış və şəhadətnamə hüquqi şəxsin elektron kabinetinə göndərilir. Bu yenilik ölkədə biznesin təsis edilməsi praktikasının qabaqcıl beynəlxalq təcrübə nəzərə alınmaqla təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində həyata keçirilib. Biznesin qeydiyyatı prosesi üzrə Azərbaycan dünyada olan ən yaxşı təcrübələrdən birinə malikdir". Şəffaflıq.az
Facebook-da paylaş