Bədəndə artıq piyi yandıran ərzaqların siyahısı - Dietoloqların tövsiyəsi

 

Az miqdar piy toxuması orqanizmin normal fəaliyyəti üçün vacibdir. Amma onun izafi miqdarı soyuqlama prosesinə gətirib çıxara bilər. Belə problemlərdən qaçmaq üçün dietoloqlar qidalanmanı normallaşdırmağı tövsiyə edrlər. 

Mütəxəssislər göstərirlər ki, vitseral piy toplanmasını azaltmaq üçün avakado, qoz, mərcimək (mərci), qabıqlı buğda və losos balığı kömək edər. Bu ərzaqlar orqanizmi bütün vacib maddələrlə təmin etmək xüsusiyyətinə malikdirlər və aclıq hissindən uzun müddət xilas edirlər.

Avakado polidoymamış turşularla, bir çox vitaminlərlə, aminturşularla, mineral və sellüloza (kletçaka) ilə zəngindir.

Qozda çoxu bitki zülalı, omeqa-3 və omeqa-6 turşuları, E vitamini və manqan olur.

Mərcinin tərkibində qlüten olmur və o, bitki zülalı, sellüloza, vitaminlərlə, minerallarla, makro və mikroelementlərlə zəngindir.

Kəpəkli un məhsullarında çoxlu vitamin, minerallar, sellüloza və bitki zülalı olur.

Losos isə omeqa-3 yağ turşuları, zülal, minerallar və E və D vitaminləri ilə zəngin olur.

Şəffaflıq.az
шаблоны для dle 11.2


Facebook-da paylaş